به قول فرید کنزو
تو یه جاهایی از زندگی باید زجر بکشی
نه بخاطر اینکه آدم بدی بودی نه
بخاطر اینکه نمی دونستی کجا باید خوبی میکردی ️
تو یه جاهایی از زندگی باید زجر بکشی
نه بخاطر اینکه آدم بدی بودی نه
بخاطر اینکه نمی دونستی کجا باید خوبی میکردی ️
3.3
فلسفی غمگین سختی زندگی فرید کنزو علت رنج کشیدن نادانی در خوبی تحقیقات عصبشناسی نشان داده که مغز انسان هنگام تجر...