ترس از عاشق نشدن دوباره بعد از تو:
مغز انسان بعد از جدایی، دوپامین و اکسیتوسین رو کم میکنه و باعث میشه فکر کنیم دیگه عاشق نمیشیم. این یه تلهی شناختی به اسم «پیشبینی خطا» هست. اما حقیقت اینه که مغز بعد از چند ماه دوباره توانایی عشق ورزیدن رو پیدا میکنه. آیا تا حالا تجربه کردین بعد از یه شکست، عشقی قویتر پیدا کردین؟
راهکار:
نگرانی از «آدم سابق شدن» نشانهی وابستگی عمیقه، اما عشق واقعی همیشه تو رو به انسانی جدید تبدیل میکنه. شاید این ترس فقط سایهای از گذشتهست.