جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

موندن در گذشته

2 پست
متن های موندن در گذشته / بهترین متن موندن در گذشته [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
- اگه بعد تو عاشق نشم چی
آدم سابق نشم چی...!️
3.3
عاشقانه تنهایی وابستگی عاطفی موندن در گذشته نترس از تنهایی ترس از عاشق نشدن دوباره
مغز انسان بعد از جدایی، دوپامین و اکسی‌توسین رو کم...

ترس از عاشق نشدن دوباره بعد از تو:

مغز انسان بعد از جدایی، دوپامین و اکسی‌توسین رو کم می‌کنه و باعث میشه فکر کنیم دیگه عاشق نمی‌شیم. این یه تله‌ی شناختی به اسم «پیش‌بینی خطا» هست. اما حقیقت اینه که مغز بعد از چند ماه دوباره توانایی عشق ورزیدن رو پیدا می‌کنه. آیا تا حالا تجربه کردین بعد از یه شکست، عشقی قوی‌تر پیدا کردین؟

راهکار:

نگرانی از «آدم سابق شدن» نشانه‌ی وابستگی عمیقه، اما عشق واقعی همیشه تو رو به انسانی جدید تبدیل می‌کنه. شاید این ترس فقط سایه‌ای از گذشته‌ست.

نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها