اگه نظر من رو بخوای، دلتنگی یه جور بیماریه...
مثل سرطان، که خوشخیم و بدخیم داره. که اگه کاری براش نکنی از پا درت میاره:)))🤍️
مثل سرطان، که خوشخیم و بدخیم داره. که اگه کاری براش نکنی از پا درت میاره:)))🤍️
4.7
غمگین تنهایی دلتنگی علائم دلتنگی خوش خیم و بدخیم مقایسه دلتنگی با سرطان نوستالژی (دلتنگی) در علوم اعصاب یک مکانیسم بقای تک...