جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خودم رو جا گذاشتم

1 پست
متن های خودم رو جا گذاشتم / بهترین متن خودم رو جا گذاشتم [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بچه که بودیم ..!
یه بار معلممون گفت فردا حتما دفتر مشقتون رو بیارین..!
ولیی من دفترم تو خونه جا گذاشته بودم ..،
به مدرسه که رسیدم معلممون گفت که مواظب باش خوتو جا نزاری ❤️‍🩹
با خودم فک میکردم مگه میشه خودتو جا بزاری؟..
بزرگ که شدم..
دیدم خودمو بارها و بارها جا گذاشتم..
تو ی حرف..
تو ی خاطره..
تو ی خدافظی..
تو ی عکس..
تو ی خیابون..
تو ی نگاه..
تو ی چشمات
💙❤️️
4.0
غمگین روانشناسی خاطرات قدیمی از دست دادن خود حسرت گذشته خودم رو جا گذاشتم
...

وقتی خودمون رو جا می‌ذاریم: از دفتر مشق تا خاطرات:

مشابه ها