جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خنده تلخ و غم بی‌انتها

1 پست
متن های خنده تلخ و غم بی‌انتها / بهترین متن خنده تلخ و غم بی‌انتها [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی
رو که از درونشون خبر نداری نخور.!!
حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است ...؛
هر قلبی دردی دارد ...؛
فقط نحوه ابراز آن فرق دارد ...؛
بعضی ها؛ آن را در چشمانشان پنهان
می کنند...؛ بعضی هادرلبخندشان..!!!
خنده را معنی به سر مستی مکن؛
آنکه می خندد غمش بی انتهاست...️
1.0
غمگین روانشناسی حسادت نشانه حقارت است حسرت زندگی دیگران را نخور خنده تلخ و غم بی‌انتها پنهان کردن درد درون
...

زندگی دیگران را حسرت نخور؛ هر قلبی دردی دارد:

مشابه ها