هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی
رو که از درونشون خبر نداری نخور.!!
حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است ...؛
هر قلبی دردی دارد ...؛
فقط نحوه ابراز آن فرق دارد ...؛
بعضی ها؛ آن را در چشمانشان پنهان
می کنند...؛ بعضی هادرلبخندشان..!!!
خنده را معنی به سر مستی مکن؛
آنکه می خندد غمش بی انتهاست...️
رو که از درونشون خبر نداری نخور.!!
حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است ...؛
هر قلبی دردی دارد ...؛
فقط نحوه ابراز آن فرق دارد ...؛
بعضی ها؛ آن را در چشمانشان پنهان
می کنند...؛ بعضی هادرلبخندشان..!!!
خنده را معنی به سر مستی مکن؛
آنکه می خندد غمش بی انتهاست...️
1.0
غمگین روانشناسی حسادت نشانه حقارت است حسرت زندگی دیگران را نخور خنده تلخ و غم بیانتها پنهان کردن درد درون ...