جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خالی شدن با صحبت کردن

1 پست
متن های خالی شدن با صحبت کردن / بهترین متن خالی شدن با صحبت کردن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
‏نباید از بروز دادن حالِ بدت بترسی
و خجالت بکشی، آدمیزاد یه وقتایی
خوشحاله، یه وقتایی هم ناراحته و
اینکه تو بخوای با یکی صحبت کنی
که خالی بشی، اصلا نشون دهنده‌ی
ضعیف بودنِ تو نیست! خب؟!️
1.7
روانشناسی مهربانی ابراز احساسات ضعیف نبودن با حرف زدن خالی شدن با صحبت کردن نترسیدن از حال بد
...

نترس از نشان دادن حال بدت، ضعیف نیستی:

مشابه ها