نباید از بروز دادن حالِ بدت بترسی
و خجالت بکشی، آدمیزاد یه وقتایی
خوشحاله، یه وقتایی هم ناراحته و
اینکه تو بخوای با یکی صحبت کنی
که خالی بشی، اصلا نشون دهندهی
ضعیف بودنِ تو نیست! خب؟!️
و خجالت بکشی، آدمیزاد یه وقتایی
خوشحاله، یه وقتایی هم ناراحته و
اینکه تو بخوای با یکی صحبت کنی
که خالی بشی، اصلا نشون دهندهی
ضعیف بودنِ تو نیست! خب؟!️
1.7
روانشناسی مهربانی ابراز احساسات ضعیف نبودن با حرف زدن خالی شدن با صحبت کردن نترسیدن از حال بد ...