جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

ضعیف نبودن با حرف زدن

1 پست
متن های ضعیف نبودن با حرف زدن / بهترین متن ضعیف نبودن با حرف زدن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
‏نباید از بروز دادن حالِ بدت بترسی
و خجالت بکشی، آدمیزاد یه وقتایی
خوشحاله، یه وقتایی هم ناراحته و
اینکه تو بخوای با یکی صحبت کنی
که خالی بشی، اصلا نشون دهنده‌ی
ضعیف بودنِ تو نیست! خب؟!️
1.7
روانشناسی مهربانی ابراز احساسات ضعیف نبودن با حرف زدن خالی شدن با صحبت کردن نترسیدن از حال بد
...

نترس از نشان دادن حال بدت، ضعیف نیستی:

مشابه ها