فکر نکن حتما چون خدا قرارت داده
تو یک راهی یعنی بهش میرسی؛
شرمندتم هر راهیی به معنای رسیدن
نیست؛
کنکوری ام سه سال پشت کنکور موند و خوند و تلاش کرد
ولی قبول نشد؛
توعم هرچقدر واسه اون آدم خودتو بکشی
نه تنها عاشقت نمیشه!
بلکه فقط داری وقتتو تلف میدی؛
هیچ وقت واسه ی یه آدمی که نمیخوادت تلاش نکن
چون نمیرسی.
شرمنده ام
ولی واقعیته باید قبول کنی که نمیرسی بهش️
-
عاشقانه غمگین عشق یکطرفه قبول نکردن واقعیت نرسیدن به کسی که دوستش داری تلاش بی نتیجه برای عشق ...
تلاش برای کسی که نمیخوادت بی فایده است: