جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

حس خوب بودن کنار کسی

1 پست
متن های حس خوب بودن کنار کسی / بهترین متن حس خوب بودن کنار کسی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
[مَن دِلَم بِ بودَنِت خوشع..♥] 𝕹️
-
عاشقانه مهربانی دلخوشی از بودن عشق واقعی بودنت آرامش منه حس خوب بودن کنار کسی
میدونستی مغز انسان وقتی حضور یه نفر رو که بهش وابس...

دلخوشی از بودنت؛ یه حس ناب عاشقانه:

میدونستی مغز انسان وقتی حضور یه نفر رو که بهش وابسته‌ست تجربه می‌کنه، دوپامین و اکسی‌توسین هم‌زمان ترشح می‌کنه؟ این ترکیب دقیقاً باعث همون حس «آرامش همراه با شور زندگی» میشه که توی این متن اومده. به‌قول نوروساینس، «بودن» فقط نزدیکی فیزیکی نیست – مغز از قبل با تصویر اون شخص حالت انتظار خوشایند ایجاد می‌کنه. سؤال: آیا حضور مجازی هم همین اثر رو داره یا فقط تماس واقعی؟

راهکار:

این حس دلخوشی، یادآور قدرت حضور دیگران در زندگی‌ست. سعی کن لحظه‌ای که این حس رو تجربه می‌کنی، یه کلمه یا حرکت کوچیک ثبت کنی تا بعداً بتونی دوباره بهش مراجعه کنی.

مشابه ها