|آیدایِبیشاملو
نمیدانم!
شاید امشب هم بشینم برای تمامه چیزهایی
که حقم نبود ولی تجربه کردم گریه کنم...️
نمیدانم!
شاید امشب هم بشینم برای تمامه چیزهایی
که حقم نبود ولی تجربه کردم گریه کنم...️
4.8
غمگین شعر آیدا شاملو احساس گناه و غم گریه برای چیزهایی که حقم نبود نمی دانم واقعیت جالب: در روانشناسی، گریه بر چیزهایی که «حق ...