جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

غم از دست دادن رفیق

1 پست
متن های غم از دست دادن رفیق / بهترین متن غم از دست دادن رفیق [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
با اینکه هم کلاسیم بودی
ولی بیشتر وقت ها با حوصله به حرفام گوش میدادی
با حوصله بهم جواب میدادی با اینکه خودت اصلا حوصله نداشتی
وقتی داشتم گریه میکردم منو میگرفتی تو آغوش گرم خودت
با هام حرف میزدی تا آروم بشم

ولی الان نه به حرفام گوش میدی نه هرچی صدات میزنم جوابم رو نمیدی
نه وقتی گریه میکنم نمیای منو بگیری تو آغوش خودت🖤🥀

روحت شاد دختر
مهربون
با حوصله
عاشق هنر

ما تورو هیچ وقت از ذهنمون پاک نمیکنیم😭🖤🥀️
2.8
غمگین رفاقتی آغوش گرم و خاطره ها دلتنگ دوست فوت شده غم از دست دادن رفیق حسرت خاطرات دوستی
آغوش گرفتن باعث ترشح اکسی‌توسین می‌شود و استرس را ...

دلنوشته برای دوست مهربان و هنردوست که دیگر نیست:

آغوش گرفتن باعث ترشح اکسی‌توسین می‌شود و استرس را کاهش می‌دهد. از دست دادن کسی که این هورمون را برایتان فراهم می‌کرد، مشابه علائم ترک یک ماده شیمیایی است. مغز انسان خاطرات لمسی را در آمیگدال ذخیره می‌کند، و به همین دلیل جای خالی آغوش او را حس می‌کنی. آیا تا به حال با خلق هنر، این نبود را پر کرده‌ای؟

راهکار:

دوستت عاشق هنر بود؛ شاید بتوانی این دلتنگی را به یک نقاشی، یک قطعه موسیقی، یا یک داستان کوتاه تبدیل کنی. خلق هنری، راهی برای زنده نگه داشتن روح اوست و به خودت هم کمک می‌کند این فقدان را پردازش کنی.

مشابه ها