بالاخره شازده کوچولو ادامه داد: مردم کجا هستن؟ توی بیابون آدم یک کمی تنهاست.
مار گفت: وقتی بین مردم باشی هم تنهایی.
️
مار گفت: وقتی بین مردم باشی هم تنهایی.
️
1.0
فلسفی تنهایی احساس تنهایی در جمع گفتگوی فلسفی شازده کوچولو و مار تنهایی در بیابان آیا میدانستید تحقیقات نشان میدهد تنهایی در جمع (...