جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

درد دل بی نتیجه

1 پست
متن های درد دل بی نتیجه / بهترین متن درد دل بی نتیجه [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
حق داشتی هرجا نشستی از ما گفتی
از خودت میگفتی کسی گوش نمیداد😏✋️
1.0
طنز رفاقتی طنز تلخ درد دل بی نتیجه خودخواهی در گفتگو نشنیدن حرف دیگران
تحقیقات نشون میده که مغز انسان به طور طبیعی ۷۰٪ زم...

وقتی از خودت می‌گفتی، کسی گوش نمی‌کرد:

تحقیقات نشون میده که مغز انسان به طور طبیعی ۷۰٪ زمان مکالمه رو به فکر کردن درباره خودش می‌گذرونه، نه به شنیدن واقعی دیگران. یعنی وقتی گله می‌کنیم کسی گوش نمی‌ده، دقیقاً همون رفتاری رو داریم که ازش شکایت می‌کنیم. 😏 آیا راهی برای شکستن این چرخه هست؟

راهکار:

این جمله یه نگاه آینه‌ای داره: گاهی ناراحتی از نشنیده شدن، دقیقاً تکرار همون رفتاره که ازش شاکی‌ایم. شاید بهتره اول خودمون شنونده بهتری باشیم تا انتظار شنیده شدن داشته باشیم.

مشابه ها