جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دلتنگی بعد از چند ساعت

1 پست
متن های دلتنگی بعد از چند ساعت / بهترین متن دلتنگی بعد از چند ساعت [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
سکوت بعد از اینکه چند ساعته باهاش حرف نزدم و دلم براش یه ذره شده .️
2.8
تنهایی عاشقانه دلتنگی برای عشق احساس سکوت در رابطه بیقراری دوری دلتنگی بعد از چند ساعت
مطالعات نشون میده بعد از ۴ ساعت قطع تماس عاطفی، سط...

دلتنگی بعد از سکوت چند ساعته:

مطالعات نشون میده بعد از ۴ ساعت قطع تماس عاطفی، سطح هورمون اکسی‌توسین (همون هورمون دلبستگی) تا ۳۰٪ پایین میاد و بدن علائم شبیه ترک خفیف نشون میده. به این میگن «سندرم محرومیت عاطفی». جالبه که گاهی سکوت کوتاه از فاصله فیزیکی هم سنگین‌تره. تا حالا به این فکر کردی که چرا ذهن ما اینقدر به ریتم ارتباط عادت می‌کنه؟

راهکار:

سکوت در رابطه گاهی نشانه عمق احساسات است، نه فاصله. شاید این یک یادآوری باشد که دلتنگ شدن، یعنی هنوز اهمیت داری.

مشابه ها