جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دختر بی احساس

1 پست
متن های دختر بی احساس / بهترین متن دختر بی احساس [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
معلومه که از دختری که احساساتشو کنار گذاشته باید ترسید🌸🎀️
4.6
دخترانه طنز سرکوب احساسات اثر بازگشتی احساسات دختر بی احساس ترس از زنان قوی
در روانشناسی، پدیده‌ی «اثر بازگشتی» نشان می‌دهد که...

چرا باید از دختری که احساساتش را کنار گذاشته بترسیم؟:

در روانشناسی، پدیده‌ی «اثر بازگشتی» نشان می‌دهد که سرکوب هیجانات، آن‌ها را شدیدتر و غیرقابل‌کنترل‌تر می‌کند؛ مثل فشردن فنر. دختری که احساساتش را کنار گذاشته، در واقع آتشفشانی خاموش است که ممکن است با یک جرقه فوران کند. این همان ترس باستانی از «زن خردمند اما بی‌عاطفه» است. آیا تا به حال دیده‌اید این آرامش قبل از طوفان چه قدر ویرانگر است؟

راهکار:

این جمله را جور دیگری ببین: دختری که احساساتش را «کنار گذاشته»، در واقع انتخاب کرده که منطقی‌تر تصمیم بگیرد. ترس از چنین دختری، ترس از استقلال فکری و قدرت درونیه؛ شاید به جای ترس، باید تحسینش کرد.

مشابه ها