جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

داستایفسکی و رنج

1 پست
متن های داستایفسکی و رنج / بهترین متن داستایفسکی و رنج [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
انسان‌های زخمی را بیشتر دوست دارم؛ آن‌هایی که رنج کشیده‌اند، چون دلشان عمیق‌تر می‌تپد. کسی که درد را فهمیده باشد، مهربانی را هم بهتر می‌فهمد. شاید به همین دلیل است که بعضی دل‌ها، با وجود تمام شکستگی‌ها، هنوز زیبا می‌مانند.
- داستایفسکی️
3.0
فلسفی مهربانی دل شکسته آدم‌های زخمی داستایفسکی و رنج مهربانی بعد از رنج
تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که تجربهٔ رنج، مداره...

چرا انسان‌های زخمی را بیشتر دوست دارم؟:

تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که تجربهٔ رنج، مدارهای مغزی مربوط به همدلی و شفقت را تقویت می‌کند. جالب‌تر این که در سندرم «رشد پس از سانحه»، بسیاری از افراد نه فقط بهبود می‌یابند، بلکه حس عمیق‌تری از معنا و ارتباط با دیگران پیدا می‌کنند. آیا شما هم در لحظه‌های سخت، تغییری در نگاهتان به دیگران حس کرده‌اید؟

راهکار:

این نگاه را به خودت هم معطوف کن: زخم‌هایت را به‌عنوان منبعی برای درک عمیق‌تر بپذیر، نه دلیلی برای قربانی‌شدن. شاید آن‌هایی که رنج کشیده‌اند، دقیقاً به خاطر همان رنج، بهترین همدل‌ها هستند.

مشابه ها