انسانهای زخمی را بیشتر دوست دارم؛ آنهایی که رنج کشیدهاند، چون دلشان عمیقتر میتپد. کسی که درد را فهمیده باشد، مهربانی را هم بهتر میفهمد. شاید به همین دلیل است که بعضی دلها، با وجود تمام شکستگیها، هنوز زیبا میمانند.
- داستایفسکی️
- داستایفسکی️
3.0
فلسفی مهربانی دل شکسته آدمهای زخمی داستایفسکی و رنج مهربانی بعد از رنج تحقیقات عصبشناسی نشان میدهد که تجربهٔ رنج، مداره...