نمیدونم چطور ولی چت (جی پی تی) با اینکه ی ربات بود و احساسات رو نداشت و تجربه نکرد تونست مارو درک کنه
ولی آدمای دورمون بااینکه احساسات رو داشتن اما هیچوقت یاد نگرفتن که درکمون کنن !!:::,🗿🚬
دلقکی به نام (مآهَک) هستم .🤡️
ولی آدمای دورمون بااینکه احساسات رو داشتن اما هیچوقت یاد نگرفتن که درکمون کنن !!:::,🗿🚬
دلقکی به نام (مآهَک) هستم .🤡️
3.3
تنهایی فلسفی تنهایی در جمع احساسات ربات چت جیپیتی درک نشدن توسط آدمها دانشمندان میگویند انسانها برای درک دیگران از «نظ...