جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

باران نماد غم

2 پست
متن های باران نماد غم / بهترین متن باران نماد غم [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
آنقدر بارانیم
ڪہ بـے هیچ تلنڪَرے
              فرو مےریــــزم...🖤️
4.5
غمگین شعر باران نماد غم فروپاشی درونی اشک ریختن احساسات بدون محرک
قطرات باران برای شکل‌گیری به هستک‌هایی مثل غبار نی...

فروپاشی بدون تلنگر: باران نماد غم:

قطرات باران برای شکل‌گیری به هستک‌هایی مثل غبار نیاز دارند؛ بدون آنها بخار آب هرگز نمی‌بارد. این استعاره ظریف نشان می‌دهد که بعضی فروپاشی‌ها از انباشت خاموش می‌آیند، نه از یک ضربه. آیا بدون آن تلنگرها، واقعاً محکوم به فروپاشی هستیم؟

راهکار:

گاهی فرو ریختن بدون تلنگر، نشانه انباشت فشارهای نادیده است. انگار ابرهای درون آنقدر سنگین شده‌اند که دیگر نیازی به هستک باران‌ساز ندارند. شاید وقتش است نقشه‌ای برای تخلیه تدریجی این ابرها بکشیم.

آسمون هم عصبانیه مثل من داره از خشم رعد و برق میزنه بعد رعد و برق بارون(گریه)🧘🏼‍♀️️
4.4
غمگین آسمان عصبانی احساسات در طبیعت باران نماد غم رعد و برق و گریه
در هر ثانیه حدود 100 رعد و برق در زمین رخ می‌دهد، ...

آسمان عصبانی: رعد و برق خشم و باران گریه:

در هر ثانیه حدود 100 رعد و برق در زمین رخ می‌دهد، دمای آن ۵ برابر سطح خورشید است. جالب‌تر: این پدیده فقط یک تخلیه الکتریکی ساده است، نه خشم. اما تشبیه تو نشان‌دهنده فرافکنی احساسات به طبیعت است (مغالطه عاطفی). آیا تا به حال فکر کرده‌ای چرا انسان‌ها طبیعت را شبیه خود می‌بینند؟

راهکار:

در طبیعت، رعد و برق مقدمه باران است و باران مایه حیات. شاید خشم هم مقدمه‌ای برای پاک شدن و شروع دوباره باشد.

نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها