جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

احساسات بدون محرک

1 پست
متن های احساسات بدون محرک / بهترین متن احساسات بدون محرک [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
آنقدر بارانیم
ڪہ بـے هیچ تلنڪَرے
              فرو مےریــــزم...🖤️
4.5
غمگین شعر باران نماد غم فروپاشی درونی اشک ریختن احساسات بدون محرک
قطرات باران برای شکل‌گیری به هستک‌هایی مثل غبار نی...

فروپاشی بدون تلنگر: باران نماد غم:

قطرات باران برای شکل‌گیری به هستک‌هایی مثل غبار نیاز دارند؛ بدون آنها بخار آب هرگز نمی‌بارد. این استعاره ظریف نشان می‌دهد که بعضی فروپاشی‌ها از انباشت خاموش می‌آیند، نه از یک ضربه. آیا بدون آن تلنگرها، واقعاً محکوم به فروپاشی هستیم؟

راهکار:

گاهی فرو ریختن بدون تلنگر، نشانه انباشت فشارهای نادیده است. انگار ابرهای درون آنقدر سنگین شده‌اند که دیگر نیازی به هستک باران‌ساز ندارند. شاید وقتش است نقشه‌ای برای تخلیه تدریجی این ابرها بکشیم.

مشابه ها