کسی که جوابت رو با سردی میده یه خوبی داره اینکه میفهمی ازت دلخوره، با سرد بودنش داره میگه ازت ناراحتم ولی وقتی بعد از اینکه کلی ناراحتش کردی و اون دیگه ناراحت نبود و جوابت رو مثل همیشه داد، این یعنی بدترین اتفاقی که میتونه بیفته، یعنی دیگه تو رو از قلبش انداخته بیرون و دیگه حتی نمیتونی ناراحتش کنی و در واقع دیگه حرفهات براش مهم نیست، مواظب باشین هیچوقت کار به این مرحله نرسه چون هیچگونه راه برگشتی وجود نداره️
-
عاشقانه روانشناسی بیتفاوتی عاطفی نشانههای بیعلاقگی از دل بریدن سردی جواب دادن در روانشناسی، «برش عاطفی» (Emotional Cutoff) دقیقا...