شعر غمگین عاشقانه از بیوفایی و صدای اسم:
جالب است که در روانشناسی، پدیدهی «حسادت شنیداری» وجود دارد: شنیدن نام یک رقیب از زبان معشوق، همان نواحی مغز را فعال میکند که درد فیزیکی را پردازش میکنند (قشر سینگولیت قدامی و اینسولا). حتی تصور صدا زدن آن نام میتواند سطح کورتیزول را بالا ببرد. آیا تا به حال شده اسمی در یک رابطه برایت تبدیل به یک محرک دردناک شود؟
راهکار:
این سوال آخر نشاندهندهی زنده بودن حس تملک و دلبستگیست. اگر نوشتهی خودت هستی، میتونی ادامهاش رو به صورت یک گفتوگوی درونی بنویسی؛ جایی که به خودت یادآوری کنی صدای اسمت در ذهن او دیگر مهم نیست، بلکه ارزش تو در حس خودت از خودت است.