انسانها میتوانند تبسم کنند – تبسم کنند و تبسم کنند.
در حالی که به بدترین شکل ممکن در حال خیانت به شما هستند
حیوانها تبسم نمیکنند . ولی همدیگر را میدرند
کدام منصفانه تر است ؟ ️
در حالی که به بدترین شکل ممکن در حال خیانت به شما هستند
حیوانها تبسم نمیکنند . ولی همدیگر را میدرند
کدام منصفانه تر است ؟ ️
4.6
فلسفی روانشناسی انصاف در زندگی انسان خیانتکار تبسم و دورویی تفاوت انسان و حیوان در خیانت از دیدگاه عصبشناختی، تبسم انسان فقط یک انقباض عضل...