کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها،
یا جوان تر، مثل شاخه ها،
اینجا که ما ایستاده ایم؛
فقط تبر میخورد.️
یا جوان تر، مثل شاخه ها،
اینجا که ما ایستاده ایم؛
فقط تبر میخورد.️
4.2
I wish we were older, like the roots,
or younger, like the branches,
Here where we stand;
only the axe strikes us.
or younger, like the branches,
Here where we stand;
only the axe strikes us.
درختان در میانه عمر خود، در بخش تنه، قویترین لایه...