جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

احساس خوب از حسادت

1 پست
متن های احساس خوب از حسادت / بهترین متن احساس خوب از حسادت [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
از حسودا خوشم میاد...
چون ما یه چیزی داریم که اونا ندارن⁦⁦;⁠-⁠)⁩️
4.9
شیطنت طنز حسادت دیگران علاقه به حسودها احساس خوب از حسادت داشتن چیز خاص
آیا می‌دانستید که حسادت در مغز انسان همان نواحی مر...

چرا از حسودها خوشم میاد؟:

آیا می‌دانستید که حسادت در مغز انسان همان نواحی مرتبط با درد فیزیکی را فعال می‌کند؟ یعنی وقتی کسی به شما حسادت می‌کند، در واقع دارد 'درد' می‌کشد. این یعنی شما با داشتن چیزی که آنها ندارند، محرک ناخواسته‌ای برای رنج آنها هستید. آیا می‌توان از این درد برای رشد استفاده کرد؟

راهکار:

این جمله یادآور این است که حسادت دیگران، گاهی تأییدی بر موفقیت‌های ماست؛ اما هوشمندانه است که از این انرژی برای ادامه مسیر استفاده کنیم.

مشابه ها