آیا میدانستید که حسادت در مغز انسان همان نواحی مر...
چرا از حسودها خوشم میاد؟:
آیا میدانستید که حسادت در مغز انسان همان نواحی مرتبط با درد فیزیکی را فعال میکند؟ یعنی وقتی کسی به شما حسادت میکند، در واقع دارد 'درد' میکشد. این یعنی شما با داشتن چیزی که آنها ندارند، محرک ناخواستهای برای رنج آنها هستید. آیا میتوان از این درد برای رشد استفاده کرد؟
راهکار:
این جمله یادآور این است که حسادت دیگران، گاهی تأییدی بر موفقیتهای ماست؛ اما هوشمندانه است که از این انرژی برای ادامه مسیر استفاده کنیم.