آدمیزاده دیگه؛هرچقد هم قوی باشه، وقتی دلش میگیره هیچی از منطق نمیفهمه، فقط از خودش و دنیا و زمین و زمان میپرسه:«یعنی من انقد دوستنداشتنیام؟! چی کم دارم از بقیه؟!»
هیچوقت هم جوابشو پیدا نمیکنه متاسفانه .
-
️
هیچوقت هم جوابشو پیدا نمیکنه متاسفانه .
-
️
-
غمگین تنهایی عدم پیدا کردن جواب احساس دوست نداشتنی بودن چرا دوست نداشتنی هستم دلگیری بی منطق ...