جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

عدم پیدا کردن جواب

1 پست
متن های عدم پیدا کردن جواب / بهترین متن عدم پیدا کردن جواب [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
‏آدمیزاده دیگه؛هرچقد هم قوی باشه، وقتی دلش میگیره هیچی از منطق نمیفهمه، فقط از خودش و دنیا و زمین و زمان میپرسه:«یعنی من انقد دوست‌نداشتنی‌ام؟! چی کم دارم از بقیه؟!»
هیچوقت هم جوابشو پیدا نمیکنه متاسفانه .
-
-
غمگین تنهایی عدم پیدا کردن جواب احساس دوست نداشتنی بودن چرا دوست نداشتنی هستم دلگیری بی منطق
...

احساس دوست نداشتنی بودن بعد از دلشکستگی:

مشابه ها