جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

آدم‌های خوش‌قلب

1 پست
متن های آدم‌های خوش‌قلب / بهترین متن آدم‌های خوش‌قلب [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
عاشق آدمایی هستم کهٔ همیشهٔ بهم حس خوب میدن ، حتی وقتی کهٔ حالم بده بنظرم بودن اینجور آدما خیلی بوسبوسیهه💓💓💓️
3.7
مهربانی رفاقتی قدردانی از دوستان حس خوب دادن ارزش دوستی آدم‌های خوش‌قلب
تحقیقات روان‌شناسی می‌گه حضور یه دوست حامی در لحظا...

قدردانی از آدم‌های خوش‌قلب که حس خوب می‌دن:

تحقیقات روان‌شناسی می‌گه حضور یه دوست حامی در لحظات سخت، سطح کورتیزول (هورمون استرس) رو تا ۵۰٪ کاهش می‌ده. این پدیده به اسم «بافر اجتماعی» شناخته می‌شه و حتی سیستم ایمنی رو تقویت می‌کنه. سوال برات پیش اومده چرا گاهی یه آدم خاص اینقدر روی حال ما اثر می‌ذاره؟

راهکار:

این حس زیبا رو می‌تونی با یه پیام کوتاه یا یه کار کوچیک برگردونی؛ مثلاً براشون یه خاطره خوش رو یادآوری کن. نشون بده که بودنشون برات چقدر ارزشمنده.

مشابه ها