هیچ چی ا هیچ کس بعید نی،ب هرکسی اعتماد نکن :)️
2.6
عاشقانه شاخ یلدا
"هیچکس بیشتر از کسی که ترکت کرده تماشات نمیکنه.
چون میخواد ببینه اشتباه کرده یا نه!"️
4.2
عاشقانه غمگین یلدا
بسی رنج بردم در این سال سی
عجم زنده کردم بدین پارسی
چه جویی همی زین سرای سپنج
کز آغاز رنجست و فرجام رنج
بریزی به خاک از همه ز آهنی
اگر دین پرستی ور اهریمنی
ز گردنده خورشید تا تیره خاک
دگر باد و آتش همان آب پاک ️
5.0
عاشقانه خانواده حافظ یلدا
اصلیه همونیه که ترکت نمیکنه
3.3
عاشقانه غمگین یلدا
ادما میان تو زندگیت که بهت بفهمونن هیچکس ارزش اهمیت دادن بیش از حد و نداره .️
3.5
عاشقانه غمگین یلدا
+یبار تو زندگیم بد ضربه ای خوردم و وقتی خوآستم
ببینم کی زده اون ضربه رو دوستی بود ک مثل چشمام
بعش اعتماد داشتم:️
2.6
عاشقانه غمگین یلدا
اونی که گذاشت رفت دیگه بهتره نیاد🥷🏻📲️
1.8
عاشقانه غمگین یلدا
★彡 اَِگَِرَِ بَِرَِاَِیَِ کَِسَِیَِ مَِهَِمَِ بَِاَِشَِیَِدَِ ...
.َِ.َِهَِیَِچَِوَِقَِتَِ خَِوَِدَِشَِوَِ تَِوَِ مَِوَِقَِعَِیَِتَِیَِ قَِرَِاَِرَِ نَِمَِیََِِدَِهَِ کَِهَِ اَِزَِ دَِسَِتَِتَِ بَِدَِهَِ :َِ)َِ 彡★️
3.2
مهربانی یلدا
درنهایت به خودم بازگشتم
و فهمیدم کسی بهتر از خودم، مرا درک نمیکند. ️
2.0
عاشقانه غمگین یلدا
هیچ رابطهای رو بزور نمیشه نگه داشت؛ نخوادت انقد اذیتت میکنه که خودت خسته شی بزاری بری،
آخرشم میگه ولم کرد:)🎀🥱️
2.8
عاشقانه شاخ یلدا
من دیوونه به تو میگفتم ابدی
نمیدونستم بازیگری رو خیلی خوب بلدی؛🎀😂🥱️
1.5
عاشقانه غمگین یلدا
آن رفیقی که در دوران غمم دور نرفت زیر شمشیر غمش رقص کنان خواهم رفت😉️
2.1
عاشقانه یلدا
اگر از كوه هم اندك اندك بر دارند چيزي باقي نمي ماند️
-
دخترانه یلدا
استعداد من!؟
گریه کردن فجیع و بعدش جوری تظاهر کردن به اینکه خوشحال ترین آدم رو زمینم️
1.0
غمگین یلدا
وقتیکسیروبیشازلیاقتشدوستداشته باشیاونمبیشازاونچهلیاقتتباشه
بهتآسیبمیرسونهعزیزم.🤌🏿️
3.7
عاشقانه غمگین یلدا
مندیگههیچانرژیبراینگهداشتنادماتوی زندگیمندارممیخوایبری؟خب برو.🥱💔️
4.2
عاشقانه غمگین یلدا
رفتی با دشمنم بدمو گفتی پشت سرم.️
5.0
غمگین یلدا
یه روز میفهمی…
که هرکسی که باهات میمونه، دلیلش دوست داشتنه
نه نیاز…
و اونا که رفتن، هیچوقت واقعاً نبودن…💔🥱️
2.3
عاشقانه غمگین یلدا
گاهی دلم میخواد بزنم زیر همه چی...
نه از روی خستگی ، نه از روی ناامیدی ؛ فقط واسه اینکه دلم تنگه..
واسه چیزایی که نیستن ، برای حرفایی که هیچوقت گفته نشدن یا شایدم برای آدمایی که بودن و یهو دیگه نبودن.
یه حس عجیبیه!
انگار همه چی رو از دست دادم حتی خودمو :))️
2.0
عاشقانه غمگین یلدا
آدما بهت قول میدن تو سخت ترین لحظهها کنارت باشن، اما یهو میبینی که همونا سخت ترین لحظهها رو خودشون برات رقم زدن.😞️
1.9
عاشقانه غمگین یلدا
وقتی خدا آدمارو از زندگیت حذف میکنه؛ قطعا چیزایی دیده که تو ندیدی.🤌🏻🙂️
2.0
عاشقانه غمگین یلدا
زمان میگذره
و چیزایی برات عادی میشه
که فکر میکردی بدون اونا هیچی نیستی.️
1.6
عاشقانه غمگین یلدا
ـ یه جوری مراقبت بودم . .
که انگار بچمی یه جوری رهام کردی که انگار یه غریبه تو یه خیابون بودم :))!️
3.0
عاشقانه غمگین یلدا
وقتیمیگممراقبخودتباش,
یعنیمیمیرماگهبیوفتهروتویهخراش:)💘🙂𝐧𝐢𝐥𝐢𝐦️
2.3
عاشقانه غمگین یلدا
بودَنَت بَرایِ مَن
شُد زِندِگی
شُددَلیل
شُد اُمید
شُد لَبخَند
بودَنِت انقَدر قَشنگه کِه
قُربون لَحظه به لَحظه بُودَنِت.💘🥲𝐧𝐢𝐥𝐢𝐦️
3.0
عاشقانه غمگین یلدا
آدما میانو میرن بعضی ها موندنی بعضی هایم رفتنی بنظرم حال خودتو به خاطر چند نفر ک ارزش ندارن بد نکن....️
2.3
عاشقانه غمگین یلدا
آدم خوب به پستتون خورد نگهش دارید؛
اگه رفیقه رفاقت کنید، اگه شریکه شراکت کنید، اگه ازش خوشتون میاد برید تو رابطه، اگه دوسش دارید باهاش ازدواج کنید، خلاصه یه کاری واسه خودتون بکنید ...
آدم خوب خیلی کم پیدا میشه!️
1.6
عاشقانه غمگین یلدا
یه چیزایی ارزش اینو نداره که غرورتو خورد کنی و صدبار تکرارش کنی ؛
آدمی چه بخواد بفهمه خودش میفهمه ...
مثل توجهی که بخواد با دعوا کردن به دست باید .️
2.3
عاشقانه غمگین یلدا