به قول شادمهر میگه: «دنیا اگه تنهام گذاشت،تو منو انتخاب کن..»این قشنگترین حرفم به تو که بدونی هر وقت کم آوردی،هر وقت از همه جا خسته شد دلت میتونی روم حساب کنی باشه:)❤️🔥️
تا حالا شده یکی بیاد تو زندگیت بشه جونت بشه عمرت بشه نفست بشه قلبت بشه دنیات بشه چشمات بشه تمام وجودت؟ من یکی از همینا دارم:) اونم تویی دورت بگردم ..❤️ .....️