کلمهی عشق از گیاه عَشَقِه گرفته شده این گیاه دور جفت خودش میپیچه و تقریبا تمام ذخیرهی انرژی خودشو در اختیار اون قرار میده درست مثل عاشقی که تمام جونشو برای معشوقش میذاره ❤️️
دوست داشتن فقط این نیست که بگی دوستت دارم . دوست داشتن رو باید دید ، باید ثابتش کرد ، باید حسش کرد . یکی رو دوست داشته باشی ، حاضری بارها براش بمیری ، تمام تلاشتو میکنی یه قطره اشک از چشماش نریزه ، تمام حواست به اونه ، یعنی کنارش باشی وقتی همه تنهاش گذاشتن ، یعنی کمک کنی تا باهم رشد کنید ؛ دوست داشتن این شکلیه ! اسمِ هر حرف و بچه بازی رو دوست داشتن نذارید️