می خوام از دلتنگی برات آهنگ بنویسم گریه داره دلم چه تنگه هوای گریه داره 😭😢 اشک تو ی چشمام غرورم نمیزاره رفتی و تنها جلوی چشای این شهر ریخته تو قلبم همه غمای این شهر میخوام بخونم بغض توی گلومه 😭😭💘💔️
وقتی بخواهی بمانی ، حتی اگر چمدانت پر از دلخوری باشد خالی اش میکنی و باز هم میمانی ... میمانی و وقتی بخواهی بمانی نم باران را رگبار میبینی و بهانه اش میکنی برای نرفتنت... آمدن دلیل میخواهد ، ماندن بهانه ،و رفتن هیجکدام....️