ذوقمیکرد، میخندید، مهمبود براش خیلی چیزا، وقتمیزاشت، گریهمیکرد، زمانش رو براش گذاشت، دوسشداشت، بهش عشقورزید، اونو فهمید، عمیقا درکش کرد، خواست که گریه کنه ولی نتونست، قلبشون کنار هم تپید، ولی کمرنگشد، نقطهکور رنگی شد که باعث محوشون شد نه اینگرل بلکه اون، اون در حال مِه شدن بود.️
تورو نمیدونم ولی تنها آدمی که ؛ میتونه حالمو خوب کنه و لبخند روی لبام بیاره تویی ؛ تنها کسی که هیچوقت از حرف زدن باهاش خسته نمیشم و حتی غرغراشم دوست دارم فقط تویی ! ❤️✨️
تو رو از دور دست ها دوستت دارم بدون اینکه بتونم عطرتو حس کنم، بدون اینکه بتونم تنت رو بغل بگیرم، بدون اینکه بتونم صورتت رو لمس کنم، فقط دوست دارم. بدون اینکه دستت رو بگیرم بدون اینکه قلبتو تسخیر کنم بدون اینکه تو چشمات غرق شم من به لج این عشق های چند روزهی گذرا که سرسری و از روی هوس زودگذرن مردونه دوستت دارم. 👰🏻🤵🏻
بنظر من آدمی ڪه تو رو بلده خیلی بهتر از آدمیه ڪه دوست داره ... اونی ڪه بلدت باشه میدونه وقتی ناراحتی چطوری آرومت ڪنه میدونه وقتی خسته ای چطوری سرحالت ڪنه اصن اونی ڪه تو رو بلد باشه میشه نسخه دوم خودت .. نیاز نیس چیزیو واسش توضیح بدی یا سعی ڪنی قانعش ڪنی خودش میدونه چه ڪاری رو ڪی باید انجام بده:))!️
کاش بدانی دوست داشتنت خورشید نیست، که لحظهای بیاید و لحظهای برود؛ ماه نیست، که یک شب باشد و یک شب نباشد؛ ستاره نیست، که شبی پر شور باشد و شبی کم فروغ؛ باران نیست، که گاه شدت گیرد و گاه نم نم ببارد. مثل نفس میماند همیشه با من است. دوست دارم تا آخرین باقیمانده جانم تو را عاشق کنم. زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده. زندگی من در نفسهای بازدم تو جاری شده. زندگی من در همین از تو نوشتنها وسعت یافته. نفس کشیدن من تن️