عاشق زنی که عاشقت هست بود سخت نیست.... کافیست حواست پرت نشود از دوس داشتنش کافیست جواب احساسش را با منطقت ندهی کافیست یک وقتایی با دلش راه بیایی ووقت های دیگر راه های نیامده را با آغوش جبران کنی... یک زن همین که احساس کند دوستش داری و به فکرش هستی و بخاطر دلش حاضری قید بعضی چیزها ذا بزنی یا بعضی کارها را بکنی خوشبخت ترین میشود... زن ها توقع زیادی از زندگی ندارند امنشان که کنی، دلشان گرم زندگی میشود...️
مرد اگه مرد باشه... هیچکس نمیتونه به زنش بگه بالای چشمت ابرویه... این رفتار مرد بعد ازدواجه که باعث میشه افراد خانواده و فامیل به زن احترام بزارن و عزیزش کنن تا مرد احترام نذاره ،نمیشه از بقیه توقع داشت اینم فراموش نکنید که تو زندگیتون فقط همسرتونه که براتون میمونه،نه خانواده،نه بچهها با همسرت که خوب باشی،رفیق باشی کل دنیا هم دشمنت باشند همسرت کنارته....️
تو در قلب ِ منی آنجا ڪہ هَـــر ثانیہ صدایی دوست داشتنت را اعتراف میڪند آنقدر ڪہ تمام رگهاے تنم میدانند من تــــو را زندگی میڪنم...)؛🤍 •|نورِ چَشمانَم|•️
زندگی خیلی قشنگه اما...✨ به شرطی که #تو باشی تو باشی تا #من شاد باشـم، تو باشی تا من همیـشه بخندم...(:🩶 زندگی با #وجـوده تو خوبه این مهربونیات غیرتـت عصبانی شدنت...🥺💕 همه رو با جون و دلـم قبول میکنـم زنـدگی رو با تو #دوستدارم فقـط تو...❣️💍•