از همـه چیز فقـط « تــــو » باشے و آغوشـــت ... دیگر دنبال چیزی نخواهم رفت! همیشــه خانه ای دارم، ڪه این جاست... من آرامشِ شانه هایت را دوسـت دارم ..🤍🫂️
ولی قشنگ تر از صدای دریا صدای نفسای تو ، تو بغلمه دلبر :)🫂 ️
وقتی یکیو دوس داری وقتایی که باهاش میگذرونی بدنت شروع میکنه به ترشح دوپامین و اکسی توسین و مغزت به این حس عادت میکنه، وقتی از دستش بدی بدن درد میگیری و بدنت خواهان همون مواد شیمیاییه که حالتو خوب کنن به زبونِ ساده تر تو معتاد اون و حسی که بهت داده شدی.🫂️