یه وقتایی بهش بگید: میدونی من چقدر صداتو دوس دارم؟ پس بیشتر بهم ویس بده اصن تو ده دقیقه ویس بده حتي اگه در حال گوش دادن به آهنگ مورد علاقمم باشم قطعش میکنم و به صدای تو گوش میدم صدای تو از هر آهنگی برای من قشنگتره.💜️
خنده گر بر لب زنی قاتل جانم چو شوی توبه نمیکنم ز تو دلبر و جان من تویی باعث شادیَم تویی جان و جهان من تویی یک روز ندیدنت قاتل جان من شود دلبر و یار من تویی..! ️
میخواستم بدونیمن عاشقتم💗: عاشق حرف زدنت عاشق خندیدنت عاشق مهربونیات عاشق اخمات عاشق دستات عاشق چشمات عاشق خودتم، دقیقا همینجوری که هستی چون برای من بهترینی و بدون با هیچکس عوضت نمیکنم.️
قبل بوسیدنش مثل شکسپیر بهش بگید: “اگه یه روزی بتونم تورو ببوسم و بعدش وارد جهنم بشم، میتونم با افتخار برای شیطان تعریف کنم که من بهشتو دیدم، بدون اینکه واردش بشم.”️