تنها کسی هستی که هم توو خندهام شریکی هم توو گریه هام، تو تنها کسی هستی که خیالم به همیشه بودنت راحته و پشتم گرم، تو تنها کسی هستی که بودنت توو زندگیم ضروریه، تو تنها کسی هستی که دیوونه بازیامو دیدی، میدونی که هیچکس به گرد پات نمیرسه؟ میدونی که تو برام با همه آدما فرق داری؟ میدونی که به نبودنت فوبیا دارم؟ میدونی که مهمترین آدم زندگیمی؟ میشه بغلم کنی و بگی توام دوست خوب هستی؟️
- میدونی فرقِ بین . . ‹ ازت خوشم میاد › و ‹ دوستت دارم › چیه؟ بودا خیلی قشنگ جواب این سؤالو داده: ± وقتی از یه گل خوشت میاد اونو میچینی . . ولی وقتی یه گل رو دوست داری، هر روز بهش آب میدی. کسی که این قضیه رو درک کنه زندگی رو میفهمه :❤️️