با #کسی باش ك اگه #صَد نفر اومدن و بهش بَدِتو گفتن..! بِگه عب نداره خودم گفتم #بَد باشه(:️️
3.4
عاشقانه دخترانه دوستت دارم آرامش همسر مهم نیست چند وقت با همیم
مهم اینه که...!
با هم شادیم کنار هم آرومیم《🦋🌸》
بنازم شراب موهاتو که هیشکی نداره
بنازم موهاتو که پیچشو جاده نداره
بنازم به زور قلبت که به این لاتی تونست
قلب مغرور مو اینجوری به زانو دراره ❤️🌹
من پناهندهام
به مرزهای تنت...
#شاملو
️شاملو یه جایی به آیدا میگه:
باید ماند و به تو ثابت کرد که با موی
سفید هم زیبایی :)👩🏻🦳♥️
دوستت دارم ، بدون غیر از این نیست 🖐️❤️
️