تو درست توی قلب منی.. آرامشِ وجودِ منی.. من توی هر شرایطی باشم هرچقدرم مضطرب و پریشون باشم دستمو میزارم رو قلبم چشمامو میبندم و تورو تجسم میکنم.. میشم آروم ترین آدم دنیا.. میشم بی درد ترین آدم دنیا..🫀️
من میخوام آرامشت باشم میخوام وقتی خسته ای ، کلافه ای وقتی از همه گله داری و دلت پره بدون اینکه به چیزی فکر کنی بیایی پیشم و از تموم دردات برام بگی اون وقت بهت قول میدم همهی تلاشمو برای بهتر شدن حالت بکنم💗💚
دلم میخواست الان سرت رو سینم بود و داشتم موهاتو ناز میکردم از آینده ی قشنگمون برات میگفتم و لبخند میزدی بهت میگفتم چقدر دوسِت دارم و تو سرتو رو سینم فشار میدادی برات قصه میگفتم و چشمای قشنگت روی سینم بسته میشد و خوابمون میبرد... 🤍 ️