میدونی ، نه شنیدن هم مثل نه گفتن سخته
اما وقتی دردناک تر میشه که
از طرف کسی که دوستش داری باشه:)
#تتلو
زندگیمو دادم به پای دلت
منو گذاشتی این روزا کجای دلت🎶
گاهی دلمان خیالی راحت،گوشه ای دنج و صدای باران می خواهد!
️
مال من باش که بدون تو ب کسی حسی ندارم°🙂🖤°
گل بی گلدون نمیشه...🌹🥀
این ادم بی تو ادم نمیشه...🥺
هرکی گفت
+سلام چطوری؟!
جواب یک کلام دکوری
_شکر
یعنی داغونی ممکنه از زندگی هر ان ببری💔♾
خودزَنےیَنےمیدونےاینآهَنگحالتوبَد میکنِھوَلیقُفلیمیزنیروشـ|🖤🙂|
️هنوزم صدا گیتار ، ساز من واست کوکه
صد هزار شعر تاریک تو این خونهی متروکه...❤️🖤🖐️
گاهی وقتا هندزفری برای شنیدن صدا نیست
برای نشنیدن صداست 🎧🎯
بغض یعنی خنده های ساختگی 🥲
شکنجت بکنن تو مبادا آخ بگی 🤕
«یاس»
اوُنیـکه "مُـوسیــــقیِ"
رو حَرام میـدُونهِ
حَتـما صِـدایِ ❨تـــ♡ــوُ❩
بهِ گُوشـش نَخُـورده🙊💋✨️
⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻️
وقتی برات یه اهنگ میفرستم نگو اینو قبلاً شنیدم ، شاید شنیده باشیش ولی الان حرفای من به توئه.
️من به موسیقی ایمان دارم، همونطوری که آدمها افسانهها رو باور دارن.
️I believe in music, the way that some people believe in fairy tales :)
موسیقی چیزیست که با آن میشود حماقتی مثل زندگی را تحمل کرد.
#فردریش_نیچه
️‹ همونقدر که به شارژ گوشیت اهمیت میدی ، به شارژ روحیه و انگیزت هم اهمیت بده! ›
️موسیقی، بیان حرفهایی هست که نه میشه گفت، نه میشه نگفت
️اونجا که میگه: "فقط یک آهِه و یک دم، به فردا دل نبندی"، نشون میده بانو هایده تهشو دیده.
️یک آهنگ ⁷مگابایتی ¹⁰مگابایت خاطره):
️زندگی همون موسیقی غمگین و قشنگیه که هر چقدرم ناراحتت کنه بازم
نمیتونی ازش بگذری🌎🌪️!
تو نمیتونی با يه موزیک دو تا خاطره داشته باشی. موزیکا خیلی با معرفتن …
️سیاوش قمیشی این روزها رو دیده بود که گفت:
با هر که سخن گفتم
در خود گِره ایی گم بود