ازخودت يِ آدم مغرور بساز ك
به هیچ ڪسے احتیاج نداره . . .
️
➖⃟♥️•• 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎 𝑝𝑟𝑜𝑢𝑑 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑤𝒉𝑜
𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞
یه عده هستن وقتی بیکار میشن حالتو میپرسن شما هم هروقت بیکارشدید جوابشونو بدین ..😬
️
There are some people when they are idle Ask me if you are unemployed, answer your questions.
فکر نکنید دارید حرصش و در میارید..
درحقیقت دارید خودتون و از چشم میندازید!
آنکه بی حرف کُند حال مرا خوب
کجاست....؟!💔
پُره بغضیم ولي میخندیم آقاي قاضي (:
️
we are ғυll oғ ѕoв вυт we are laυgн мr . jυdge🙂
عاشِقي ك چیزي اَزْ مَنْطِقْ نِمیدونِهْ :)
♡°◇◇◇
️
lover doeѕn’т ĸnow anyтнιng aвoυт logιc !♡
✖ خودم ✖
✖ غرورم ✖
✖ اونروی سگم ✖️
یا کنارم باش رفاقت کن
یا رو به روم باش رقابت کن
دو دره بازیو بزا کنار...!
خسرو شکیبایی چه زیبا میگه
گاهی بر سر کارهایی که برای دیگران انجام میدی
باید منت گذاشت تا آن را کم اهمیت ندانند
-─═हई╬@roghayeh╬ईह═─
هیچوقت نذار آدمی باشی که
تو بیکاری و بی حوصلگی
بیان سمتت!!!
ببین حق با تو من یکمی تخسم...(: ولی فقط ب خاطر تو که تا صب پا گوشیم...(:🕳💔
️کاش نصف مهم نیست هامون واقعا #مهم نبود . !
️گفتی تا آخر عمرمون با همیم عشقم:)!
واسه اینکه قولت پایمال نشه این تیغو بر میدارم و عمرم رو تموم میکنم .!»🧡امیدوارم تو هم با اون دختره خوش باشی:/ :-[
اقدامات
ثابت می کنن، که چه کسی هستی.
𝘼𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨
𝙥𝙧𝙤𝙫𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚...
بهترین ورژنم , برای بدترین آدم هدر رفت ...
️نذار ادمای احمق روزتو خراب كنن!
️
̶!D̶̶O̶̶N̶'̶T̶ ̶L̶̶E̶̶T̶ ̶I̶̶D̶̶I̶̶O̶̶T̶̶S̶ ̶R̶̶U̶̶I̶̶N̶ ̶Y̶̶O̶̶U̶̶R̶ ̶D̶̶A̶̶Y̶
آدماییک میرن هیچوقت دلتنگمون نمیشن!
چون اگه قرار بود دلتنگ بشن نمی رفتن!
اگه یه روزی برگشتن دلشون برای خودشون تنگ شده وقتی کنار ما بودن،
برای حال خوبشون کنار ما!
️
من اگر قلبمم منت تپیدن بزاره درش میارم!
️
من همیشه
تو سخت ترین شرایط زندگیم تنها بودم
پس ببخشید اگه یه جوری رفتار میکنم که انگار به کسی نیاز ندارم:)
️
حرفـــام تـک ســایزه!
تــنِ هـر مـغـــزی نمـیره...
نه عشق،
نه درد:
من آرامش رو انتخاب می کنم!
️
𝘕𝘰 𝘛𝘰 𝘓𝘰𝘷𝘦,
𝘕𝘰 𝘛𝘰 𝘗𝘢𝘪𝘯:
𝘪 𝘊𝘩𝘰𝘰𝘴𝘦 𝙋𝙀𝘼𝘾𝙀!🤍🌿
پیادهمیکنم،ازدلمآدمیراکهمرادربستنمیخواهد
️
فرصتم مث چراغ راهنماییع دیر کنی قرمز میشه!
باس رفت
گاه از قلبِ کسی
گاه جفت پا تو صورت کسی...!