ɪ ᴡɪsʜ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ's
ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ
بعضیا دورمونـ زدنـ ولی ما فقط←نگاه کردیم →
️"می خوام یه مدت تنها باشم" دیالوگیِ که بوی رفتن آدما رو میده.....
️تواین زمونه زمین بخوری دستتو نمیگیرن عکستو میگیرن🌱🚶♂️
️یسریا هم هستن مرزهای رک بودنو رد کردن
رسیدن به اوج بیشعوری :)
یسریام اینطورین
دروغی شاهکار در کالبد صداقت :)
تو با اغیار خوش بنشین
که من بار سفر بستم
به بعضیام باس گفت اشتهاتونو کم کنید انقد شکست عشقی نخوࢪید!
️اگه راننده زندگیت نباشی هرجا عشقشون کشید پیادت میکنن
️ولی هرچی ادم هفت خط میشناسیم
معتقدن زیادی مهربونن :)
«من دوستت داشتم اما گذاشتم بری!چون تو آدم زندگی من نبودی»
️جیرجیرک ک دحد صدای طوطی بجع خشگلم حم کند ادعای لوطی
️
تغییر کرد
چون زیادی ارزش دادی😊
️
♦️⃤ Değişti
Çünkü çok değer verdin
تو دیگه حواست نبود،
منم دیگه تلاشی نکردم.❄️💫♥️
you stopped caring
so I stopped trying