ایـن روز هـا هـوس را به عنـوان عـشق قالب میـکنند
مـثل چیپـسی که نصـفس هواس...
باشعور بخاطر شعورش سکوت میکنه
بی شعور میگه ببین چجوری دهنشو بستم.
دخترانمان را نَرهایی بی غیرت میکُشند،
که حیوان صفتی خود را
با کلمه غیرت پوشاندهاند!
نارنگی هم همون پرتقال خودمونه 🍊
فقط باشگاه رو ول کرده😁️
خاکی باش قبل اینکه خاک بشی️
ن هر کی از راه رسید :)️
جدا شدن با بعضی از آدمای زندگی،
بَده، سخته، ولی لازمه!
خاله بازیات دروغه....کسی خونه تو مهمون نمیاد.. تو اصن خونه نداری...
عروسکت اصن جون ندارم که تورو دوست داشته باشه
...پلاستیکه...نگا این پاشه،کنده میشه این دستشه ,اینم کنده میشه....چشاش نقاشیه
تو اصن چجوری با اینا حرف میزنی؟!
و اون فقط زُل بزنه به چشاتو با صورت سرخ از سیلی هیچی نگه...
فقط اشک بریزه....
فقط اشک....:)️
شیطان خندید و گفت :ترسم آن است که از بنده ات رکب بخورم️
آدما ازمون انتظار دارن مثه آیینه باهاشون صاف و صادق باشیم، ولی خودشون خورده شیشه دارن :)
رُز کاشتَم وَلی فِکر نِمیکَردَم جاش کاکتوس دَراد!
️𝐼 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎 𝑟𝑜𝑠𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑐𝑡𝑢𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡'𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 -
مشترک مورد نظر زندگیمونم، در دسترس هَمست :)
️شما بدونی بهتر از شما هم هست…!!
️
زیادی صاف نباش اداماتوجاده های صاف بیشتر لایی میکشن😏
️حقیرترین آدما کسایی هستن
که در برابر کاری که براشون
انجام میدی میگن میخواستی نکنی
۸۰٪ از اجزاء تشکیل دهندتون، بیشعوریه :)
️وقتی اشغال ها رو میزاری جلو در هر دیقع میری
بهشون سر میزنی ؟!! که در چه حالی هستن ؟!!
مسلماً نههههه!!!! پس از پیگیری کردن افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار 😑 چون دیگه ارزشی برات ندارن 🌟😌🤏🏻
چیه بیو ندارم ..😏 مث تو نیستما از خیلی وقت پیش به سوی موفقیت رفتم
️
خیلیا اندازهی حقارتشون
توهین میکنند :)