اون روزی که حس کردم قلبم گریه میکنه
دیگه سعی کردم عاشق قلبم باشم تا توعه لاشی🙂
چه شبایی که تا صبح از فکرت نخوابیدم!:)🌃
️خیلی دلتنگت شده ام
اما نمی دانم
خیلی را چگونه بنویسم
که خیلی خوانده شود …
- حواس هیشکی بهمون نیست که هیچ،
حواس خودمون هم پی یکی دیگست🚶🏿♂️
اگہ بہت نیاز داشتم و تو اونجا نبودے ، هیچ وقت دوبارہ نیازت نخواهم داشت .🙂
️یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم
"فاضل نظری
همه میگن حالت خوبه :)؟
اما هیچ کس نمیخواد واقعا بدونه ..
روزی خواهم رفت!
از این سرزمین خیالی وجودت
که بعد از رفتنت به آن کوچ کردم....
من بد بودنو از خیلیا بهتر بلد بودم
منتها انقد وجود داشتم
که رو کسی امتحان نکنم ....
تنها پاداشی که عاشقهای واقعی میگیرن،تنهاییه 『😔』
️𝑮𝒆𝒓ç𝒆𝒌 𝒔𝒆𝒗𝒆𝒏𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏 𝒂𝒍𝒅ığı 𝒕𝒆𝒌 ö𝒅ü𝒍, 𝒀𝑨𝑳𝑵𝑰𝒁𝑳𝑰𝑲
سرم داد نزنید...!
تو مغزم خیلی چیزا رو به زور خوابوندم
اگه بیدار شن درد دارن :)
مثل ان مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت🥀
حال من بد بود اما هیچکس باور نداشت🥀
قیصر امین پور
چرا همیشه یکی و دوست داری که اون یکی دیگه رو دوست داره :)؟
️دلم آغوشی از جنس خاک میخواهد...
️به دوست داشتنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست در مقری متروکه بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد …
️با اینکه می دانم از آنِ من نمی شوی پا پس نمی کشم درست مانند سربازی که آگاهانه پایش را درونِ میدان مین گذاشته و عقب گرد نمیکند !
️حکایت اون سربازی نباشید که اونقدر نامه داد تا اینکه عشقش ، عاشق پستچی شد… هر چیزی اندازهای داره حتی خوبی!
️بعضی وقتا عکس پروفایلاتون رو عوض کنین شاید یکی از دور حواسش به شماس😀🙌🏻
️دانلود ی نفر که هیچ وخ نره😅🚶♀️
️تو زندگی مثل چایی باش ااگع دیر اومدن سمتت سرد شو
️کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت ):
️﷽ ۊٲښم مۿم ڼېښ ڪى ٵز مڼ څٷڜڛ ميٳڋ ۄ كى ڼمىأڈ ☜ آڂࢪۺ مࢪڰه ࢪإځٺ ميڜم ٵز ڈښٹ همٺۇڹ ☞﷽
️در حدی نمیفهمی دوسِتدارم، که معنای جدیدی از نفهمیرو به دنیا هدیه دادی!
️پرواز بی انتها🖇️🕊️:
جانت ز دست رفت و تو بی چاره زنده ای...
•عاطفه
من طلیسچی نیستم بگم ؛
خواستی کم باش ولی باش !
من شادمهرم که میگه :
تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن ..