تو بیخیالی ولی من...
عاشقتم هنوز شدیدا (=
_باران که میبارد، دلت را محکم بچسب.. زیر باران دل به اشاره ای می رود
️سال نو میاد اما حسای من به تو
همون حسای قدیمی هستن...
🫀New year comes, But my feelings are those same old about you.
راز زندگی عشق بود که در این کره ی خاکی هیچ گاه تجربه نشد....
️مراقب حرفاتون باشید
بعضی از حرفا آدمو تا صب بیدار نگه میداره : )
بعضیا جنبه ارتفاع رو ندارن،
انقد بالا نبریمشون...
ای کاش بتونم با قلبش ارتباط برقرار کنم شاید اون باور کنه که دوسش دارم..!
️هیع بارآن... ببآر من سفر کردھ ای دآرم کھ پشت پآیش آب نریخته ام...❤
️بموسا دوسش داشتم خدش گذاشت رفت 🖤′
️ادعا نکنید که براتون مهمم:)🙂🤌🏻
️نزار ازت متنفر بشم🙂 دوست داشتنت به اندازه ی کافی اذیتم میکنه:(࿅
️گاهی وقتا لازمه بی سر و صدا بری ببینی کی برای نبودنت داره سرو صدا میکنه🙂🖤☠️
️نورمهمنیوقتیقلبتروشنه!🌥️
️پر و بال که خودم بهت دادم ، دم از کجا در آوردی؟
️?𝙄 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 , 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙖𝙞𝙡
یـجـا خـونـدمـ:
خـودشـونـ نـمـیـرنـ ولـیـ یـکـاریـ مـیـکـنـن خـودتـ بـریـ
و ایـنـ از تـنـهـا گـذاشـتـهـ شـدنـ دردنـاکـ تـرهـ "🤍🙂"
گولَم میزد بیشتر اع هَمحِـ ول وآسم #فرشتس"🤍🍷✨"
️شرمندتم جوانی تورا چه تلخ میگذرانم🎭🖤
️
I am ashamed of how bitterly I spend your youth
"مثلا سرتو بزاری رو قلبم صداش میاد!(:
️For example, if you put your head down, my heart will hear it
یجا فروغ فرخزاد میگه:
بی گمان
بُردهای از یاد، آن عهد
که مرا با تو سروکاری بود!
عجیب غمگینه:)
دیگه دلم تنگ نمیشه...
••🖤🖇
شــرحی ز حال و حالــــی ز شـــرح نیــست:]
️جان به جانم بكنند !
دل من پيش همانيست كه نيست ...
🖤🧸
میشم اون ستاره یی که ... ⭐
حسرت رسیدن بهش خیلیا رو کور کرد 🙃🖤
🖇- گویا که جهان بعد تو زیبا شدنی نیست 🖤✋
️
آقایـ قاضیـ دلمو میشکستـ ولی بازمـ دوصشـ دارمـ میدونیـ؟!
خعلیـ حرفهـ🙂🥀
بهار نزدیک است
و اما دل من
بی طُ خزان است 🍂
چون قلب استخون نداره
فک کردی نمیشکنه!؟:))))