شده دردی به دلت ریشه کند آب شوی؟ هر شب باغم دلتنگی خود خواب شوی؟ شده ایا که غمی ریشه به جانت بزند؟ گره در روح روانت به جهانت بزند؟ شده دلتنگ بشوی غم به جهانت برسد؟ گره ات کور شود غم به روانت برسد؟ شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟ من به این چاره بیچاره دچارم هرشب! ️
گریه کن عیبی ندارد دل سبک تر میشود در گلو بغض بماند چشمِ دل تَر میشود زندگی بالا و پایین دارد اما چاره چیست ؟ گر بخواهی گر نخواهی زندگی سر میشود حسرت شیرین و تلخ زندگی را مخور هر چه در پیشانیت باشد مقدر میشود.......️