آقای ابتهاج میفرمایند «ما لالیم» تلاش میکنیم یه چیزی رو به طرفمون بفهمونیم ولی نمیشه، این زبان برای بیرون از ما ساخته شده، شما درد رو چطوری میخوای به بقیه حالی کنی؟ ما در بیان احساساتمان بیچارهایم .️
در غربت من، یاد تو باران شده است گلهای سرخِ دلم، پژمرده و بیجان شده است آه، ای رفته ز دستم، بازگرد این دلِ تنگم، بیتو ویران شده است.️
1.9
In my exile, your memory has become rain, The red flowers of my heart have withered and become lifeless. Oh, you who are lost to me, return, This constricted heart of mine has become ruined without you.
هر گجه سنی گوزلدیم🌃 گلمدون دردیمه درمان اولاسان❤️🩹 بی وفا سن منی ساتدون اوزگیه💔 اوزگه سنی ایستدی هوسینه⛲️🌚 اخی سن نه بیلیسن عشق دن😓 سن آلاندون اونن عشقینه🥲 گورمدون منیم عشقیمی🙂 در به در الدون سن منی❤️🩹 گوزلیم سنده گناه بیلمیم🙂🥲 بو دنیا دا پول دان هوس دیر انسانی انسانا وفادار الین💸️
و من میتپیدم تا بخشی از زندگی ات باشم ، اما من فقط یک آدم ساده بودم که در قلبت جایی نداشت. پس برایت دعا میکردم تا خوب باشی و خوب بمانی. شاید در این زندگی سهم من نبودی الهه ی زیبایی من....️