چه غریبانه دوستت دارم ؛دوستت دارم ، بی هیچ آغوشی ، بی هیچ لمسی ، بی هیچ بوسهای.. دوستت دارم ، بدون قدم زدن با تو زیر باران ، بدون گرفتن دست هایت ، بدون دویدن در شب زیر نور مهتاب ، بدون سر گذاشتن روی زانوهایت ، دوستت دارم ، بدون ذوق صدای بلند خندههای شیرینت ، بدون پنجه در پنجه شدن با انگشتانت ، بدون نفس کشیدن در آغوشت ، و من چه غریبانه دوستت دارم بدون عطر تنت...
من از عشق گفتم، تومدل ماشینم را پرسیدی من از محبت گفتم، تومحل زندگیم را پرسیدی من از دوست داشتن گفتم، تو وضعیت مالی ام را پرسیدی من از ارزش ها گفتم، تو از ارزش هایی که آهن و کاغذاند و قیمت خودت را به ذهن کشیدی چه فرق عجیبی بود بین گفته هایم با گفته هایت..️